Satışta Bilinçaltı Motivasyon
İşletmelerin kuruluş amacı tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayacak ürünleri geliştirerek satmak ve kar elde etmektir. Günümüz insanın değişen algı sistemi artık daha farklı satış yöntemlerinin çıkmasına sebep olmuştur. Alıcının bilinçaltında ‘İhtiyaç’ ve ‘Tatmin’ algısı oluştuğu anda satışın gerçekleştiği görülmektedir.
Bu programda satışı yapan kiÅŸi kendi bilinçaltında, satışın gerçekleÅŸtiÄŸine dair kodu oluÅŸturmayı ve karşısındaki kiÅŸinin bilinçaltı ile iletiÅŸim kurmayı öğrenir. Çünkü günlük yaÅŸamımız bilinçaltı kodlarımız tarafından yönetilmektedir. Satışı yapan kiÅŸi tüketicinin bilinçaltı ile iletiÅŸim kurduÄŸunda satış gerçekleÅŸir. Ve her iki taraf (satıcı/tüketici) kazan-kazan iliÅŸkisi çerçevesinde tatmin hissini saÄŸlayan, uzun vadeli, sürdürülebilir bir süreç içinde olurlar.Â
Programın başlıca faydaları;
• Pazarlama ve satış ekiplerinin kendi oto motivasyonlarını sağlamak
• Satış esnasında tüketicinin bilinçaltı verilerini analiz etmeyi öğrenmek
• Bilinçaltı verileri ile hızlı ve odaklı satış gerçekleştirmek.
Programa satış ekip liderleri ve satış çalışanları katılabilir.
Program süresi: 2 Gün (10:00 – 17:00)
Katılımcı sayısı: 16 – 20 kişi