Satışta Bilinçaltı Motivasyon
31 Mayıs 2020

Satışta Bilinçaltı Motivasyon

İşletmelerin kuruluş amacı tüketicilerin ihtiyaçlarını karşılayacak ürünleri geliştirerek satmak ve kar elde etmektir. Günümüz insanın değişen algı sistemi artık daha farklı satış yöntemlerinin çıkmasına sebep olmuştur. Alıcının bilinçaltında ‘İhtiyaç’ ve ‘Tatmin’ algısı oluştuğu anda satışın gerçekleştiği görülmektedir.

Bu programda satışı yapan kişi kendi bilinçaltında, satışın gerçekleştiğine dair kodu oluşturmayı ve karşısındaki kişinin bilinçaltı ile iletişim kurmayı öğrenir. Çünkü günlük yaşamımız bilinçaltı kodlarımız tarafından yönetilmektedir. Satışı yapan kişi tüketicinin bilinçaltı ile iletişim kurduğunda satış gerçekleşir. Ve her iki taraf (satıcı/tüketici) kazan-kazan ilişkisi çerçevesinde tatmin hissini sağlayan, uzun vadeli, sürdürülebilir bir süreç içinde olurlar. 

Programın başlıca faydaları;

• Pazarlama ve satış ekiplerinin kendi oto motivasyonlarını sağlamak
• Satış esnasında tüketicinin bilinçaltı verilerini analiz etmeyi öğrenmek
• Bilinçaltı verileri ile hızlı ve odaklı satış gerçekleştirmek.

Programa satış ekip liderleri ve satış çalışanları katılabilir.

Program süresi: 2 Gün (10:00 – 17:00)

Katılımcı sayısı: 16 – 20 kişi